SI  HR

    Uporabniški račun

    Prijava | Registracija | B2B

    Vaša košarica

    0 | 0,00 €
    • Komunikacija, odgovori na e-sporočila in cene artiklov
    • Kako nas je mogoče doseči? 

      Preko telefona (07 49 67 663) ali e-mail naslova (almo@almo.si) ažurno odgovarjamo najkasneje naslednji delovni dan. Možno nas je tudi obiskati na našem sedežu podjetja.

      Zakaj ne dobim odgovora na e-pošto? 

      Ob delovnikih se E-poštna sporočila obdelujejo in pregledujejo vzporedno s telefonsko linijo. Odgovor po navadi dobite kmalu ali isti dan, najpozneje naslednji delovni dan.
      V kolikor odgovora niste dobili, imamo zaprto ali gre za izredni dogodek, ki je vselej objavljen v obvestilu.

      Kako so formirane cene izdelkov? 

      Vse cene vidne na naši spletni strani so brez DDV.
       
      Ponudba izdelkov v spletnem katalogu se zaradi narave poslovanja preko spleta spreminja ter ažurira. Čeprav se zavezujemo za kar najbolj ažurne in točne cene, dopuščamo možnost, da je podatek o informativni ceni napačen oz. je prišlo do spremembe cene med časom od oddaje povpraševanja do poslane ponudbe oz. predračuna. V teh primerih vas o spremembi cen videne v spletnem katalogu jasno obvestimo!

      Za izdelek z ceno "po ponudbi" me zanima cena?

      Zagotavljanje konkurenčnosti cen je velikokrat pogojeno z količino izdelkov, zato nam pri oddaji povpraševanja sporočite tudi želeno količino. Odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času oz. naslednji delovni dan.
      • Za hitro poizvedbo cene izdelka nam pošljite hitro povpraševanje z klikom na moder gumb »Vas zanima več o izdelku?«. Gumb se nahaja nad sliko izdelka.
      • Povpraševanje lahko pošljete tudi direktno na naš e-mail naslov almo@almo.si ter zraven pripišite vaše podatke ter šifro artikla.
      • Če imate izdelkov več, jih dajte v vašo košarico ter sledite korakom košarice, ki vas vodijo k oddaji povpraševanja.
    • Vprašanja vezana na oddajo naročila in postopek nakupa
    • Kakšen je postopek nakupa in oddaje povpraševanja oz. naročila?

      Imamo rahlo spremenjen in prilagojen postopek nakupa kakor ste to vajeni iz tradicionalnih spletnih trgovin. To smo uvedli zato ker delujemo v tehnični branži in zato velikokrat nepoznavanje raznih orodij, njihovih specifikacij ter uporabe lahko privede do napačnih naročil. Vsako oddano povpraševanje oz. naročilo pred izvedbo plačila pregledamo in potrdimo! Prednosti pa so:
       
      • Tako smo znatno zmanjšali število napačnih nakupov;
      • Prav tako s z našimi uporabniki med pregledom nakupa oz. povpraševanja dodatno svetujemo;
      • S tem načinom poslovanja kupcem ponudimo tudi ažurne in točne informacije o dobavnih rokih

      Katere načine plačila lahko izberete ob zaključku postopka nakupa za izdelke v vaši košarici?

      • Plačilo predračuna (Nakazilo na TRR): Povpraševanje oz. naročilo preverimo, ažuriramo ter vam takoj ko bo možno oz. najkasneje naslednji delovni dan v ločenem e-mailu pošljemo predračun z podatki o plačilu. 
      • Nakup z plačilnimi karticami: Povpraševanje oz. naročilo preverimo, ažuriramo ter vam takoj ko bo možno oz. najkasneje naslednji delovni dan v ločenem e-mailu pošljemo povezavo do spletnega plačila. 
      • Plačilo po povzetju (Plačilo odkupnine): V kolikor so izdelki na zalogi, vam v ločenem e-mailu pošljemo potrditev naročila. Če želenih artiklov ni na zalogi, vam v ločenem e-mailu pošljemo ponudbo za katero se zahteva potrdilo dobavnega roka. O vseh postopkih in odpremi pošiljk vas jasno in sprotno obveščamo. Če izberete plačilo po povzetju ne pride do dodatne provizije pri kupnini. 
      • Nakup na dobavnico z odloženim valutnim plačilom (samo za B2B uporabnike)

      Kdo lahko uporablja spletno stran?

      Našo spletno stran lahko uporabljate tako fizične osebe (končni kupci) kot tudi pravne osebe (podjetja). Razlika je v tem, da mora pravna oseba ob vnosu osebnih podatkov vpisati svojo identifikacijsko številko ter ime podjetja.​

      Kako priti do kuponov in kako ga unovčim?

      Prijavite se naše E - Novice, kajti iz tega naslova boste med drugim prejeli kupone. Bodite pozorni tudi na novo objavljene članke v rubriki blogi. Tudi v člankih se zna pojaviti promocijska koda z dodatnim popustom. Kupon lahko unovčite v prvem koraku košarice.
       
    • Vprašanja vezana o roku dobave in dostavi pošiljk
    • Kakšen je rok dobave izdelkov iz vašega spletnega kataloga?

      O rokih dostave ste obveščeni na več nivojih. Pri vsakem izdelku v spletnem katalogu je prikazan pričakovani oz. informativni rok dobave, ki je po navadi točen.
      Ob poslani ponudbi, predračunu ali potrditvi naročila vam sporočimo točen rok odpreme blaga.
      V kolikor se rok dobave zaradi nepričakovanega razloga podaljša, vas o tem takoj obvestimo!

      Naročilo sem plačal, kdaj lahko pričakujem prejem pošiljke? 

      Vsa naročila za artikle na zalogi potrjena do 11 ure, bodo poslana še isti dan. V primeru, da to ni možno, vas o tem takoj obvestimo.
       
      Hitre in točne dobave so naša prioriteta, zato se vedno trudimo, da dostavimo naročene artikle v dogovorjenem dobavnem roku!

      Za izdelek iz vašega spletnega kataloga me zanima samo točen rok dobave!

      Za hitro poizvedbo točnega roka dobave nam pošljite hitro povpraševanje z klikom na moder gumb »Vas zanima več o izdelku?«. Gumb se nahaja nad sliko izdelka.
      Vprašanje o roku dobave nam pošljite na e-mail naslov almo@almo.si

      Kako pošiljate pošiljke in kdo bo dostavil moje naročilo?

      Po celi Sloveniji pošiljke pošiljamo preko Pošte Slovenije zato lahko koristne informacije in nasvete o dostavah spremljate na njihovi spletni strani - https://www.posta.si/koronavirus

      Kakšni so stroški pošiljanja?

      Strošek pošiljanja, ki ga plača kupec ob vrednosti naročila manj kot 100,00 € + DDV je sestavljen iz obdelave naročila, embaliranja in pošiljanja. Strošek je 5,49€ + DDV.
      Za vsa naročila z vrednostjo 100,00€+DDV ali več je poštnina znotraj Republike Slovenije brezplačna!

      ZA VSA DODATNA VPRAŠANJA VEZANA O DOSTAVI KLIKNITE TUKAJ
       
    • Preklic in sprememba naročila
    • Ali lahko spremenim naročilo? 

      Če želite dodati ali spremeniti naročilo nas kontaktirajte na e-mail naslov almo@almo.si ali preko našega spletnega obrazca. V nujnih primerih smo vam na voljo po telefonu na 07 49 67 663. Če je v tem času naročilo že pripravljeno na odpremo ali odpremljeno vas o tem obvestimo ter skupaj najdemo rešitev, ki bo ugodna za Vas.

      Kako lahko prekličem naročilo? 

      Če vaše naročilo še ni bilo pripravljeno ali odpremljeno lahko naročilo prekličete preko e-mail naslova almo@almo.si ali preko našega spletnega obrazca brez kakršnih koli stroškov, ki bi vas bremenili. V nujnih primerih smo vam na voljo po telefonu na 07 49 67 663.
       
      OPOZORILO: V kolikor je vaše naročilo že v postopku odpreme in ali je že bilo oddano kurirski službi zaračunavamo 20% manipulativnih stroškov vrednosti blaga.
                     
      Pripravljeno naročilo pomeni, da smo zaradi vašega naročila že zavarili list tračne žage, ali da smo zaradi vašega naročila že prejeli naročene izdelke v skladišče. Drugače povedano, to velja za vse izdelke kjer je bil potreben proizvodnji proces in kjer je bila potreba po skladiščenju izdelkov posebej za vaše naročilo. To ne velja za izdelke iz redne zaloge.

      Ali lahko spremenim podrobnosti prejetega računa? 

      V primeru, da spremembo javite pravočasno lahko spremenite. Naslovov obračunavanja po uspešnem fakturiranju ni več mogoče spremeniti. Zato pred zaključkom naročila preverite pravilnost vaših podatkov.
       
    • Napačno naročilo, vračilo, menjava naročila in reklamacije
    • Prejel sem počen, nepravilni ali poškodovan izdelek – kaj lahko storim?

      Vsi izdelki so pred odpremo skrbno pregledani in nepoškodovani. Pri pakiranju pazimo, da blago skrbno in varno obložimo. Kljub temu se lahko zgodi, da pride do napake. Za prijavo napake, poškodbe ali manjka vsebine v pošiljki (ali splošne informacije) nas kontaktirajte preko e-mail naslova almo@almo.si ali preko našega spletnega obrazca. V nujnih primerih smo vam na voljo po telefonu na 07 49 67 663, ter skupaj bomo našli rešitev, ki bo ugodna za vse.

      V kolikor je prišlo do naše napake, se vam iskreno opravičujemo za ves dodatni čas, ki ga boste porabili za odpravo le te. Ob enem pa vam zagotavljamo, da bomo prioritetno rešili in odpravili težavo. 

      Naročil sem napačen izdelek. Ali ga lahko vrnem in naročim pravega? 

      Naročene izdelke je možno vrniti, v kolikor so te nepoškodovani, v nespremenjeni količini in v stanju kakšni so bili ob prejemu. Zaradi zagotavljanja ažurne in kakovostne storitve vsako vračilo ali menjavo obravnavamo individualno oz. se ravnamo po naših pogojih poslovanja. Če želite vrniti ali zamenjati naročilo nas kontaktirajte preko e-mail naslova almo@almo.si ali preko našega spletnega obrazca. V nujnih primerih smo vam na voljo po telefonu na 07 49 67 663.  
       
      Vaše želje bomo obravnavali ter rešili tako, da bo ugodna za vas. Vračila ali zamenjave po naši krivdi so brezplačne.

      Zmotil sem se pri dimenziji tračnega lista - Kaj lahko storim? 

      Ena izmed prednosti nakupa tračnih listov pri nas je ta, da jih varimo v lastni varilnici. Zato lahko težavo kot je napačna dimenzija rešimo z minimalnimi stroški in v hitrem času. Če ste se zmotili pri dimenziji tračnega lista in bi radi le tega skrajšali in podaljšali nam pišite in dogovorili se bomo za rešitev, ki bo najbolj ugodna za vas. 

      Informacije glede reklamacij

      V ta namen imamo pripravljeno objavo posebej na to temo. Do objave lahko dostopate tukaj.
       
    BREZPLAČNA DOSTAVA
    PRI NAKUPU NAD 150,00 €
    GARANCIJA NA KAKOVOST
    IZDELKI VISOKE KAKOVOSTI
    100% VAREN NAKUP
    VAŠI PODATKI SO PRI NAS VARNI
    STROKOVNO SVETOVANJE
    ZA IZBIRO PRAVEGA ORODJA
    2024 almo.si. Vse pravice pridržane
    izdelava: ETREND

    Uporabniški račun

    Prijava | Registracija | Registracija B2B
    SI  HR